Garanti og reklamasjon

Hos EF Motor står vi for kvalitet og trygghet. Derfor tilbyr vi 2 års garanti på alle Techlift-produkter. I tillegg gjelder vanlig reklamasjonsrett dersom du har handlet som privatperson, i henhold til den norske forbrukerkjøpsloven.

Hva dekker garantien?

Vår garanti gir deg trygghet i 2 år fra kjøpsdato og dekker:
Produksjonsfeil og materialfeil
Defekter som oppstår ved normal bruk
Reparasjon eller utskifting av defekte deler

Garantien dekker ikke skader som følge av feil bruk, manglende vedlikehold eller slitasje ved normal drift.

Reklamasjonsrett for privatpersoner

Dersom du har handlet som privatperson, har du i tillegg reklamasjonsrett etter den norske forbrukerkjøpsloven. Dette betyr at du kan reklamere på produktfeil i inntil 5 år, dersom produktet er ment å vare vesentlig lenger enn 2 år.

Les mer om dine rettigheter i forbrukerkjøpsloven.

Hvordan melder du en garanti- eller reklamasjonssak?

1️⃣ Kontakt oss ved å fylle ut skjema for reklamasjon
2️⃣ Legg ved bilder eller video som viser problemet.
3️⃣ Vi vurderer saken og gir deg en løsning – enten reparasjon, utskifting eller annen kompensasjon.

📞 Telefon: 41 43 23 00
📧 E-post: info@efmotor.no

Vi står klare til å hjelpe deg dersom du opplever problemer med ditt Techlift-produkt!

Leasingavtale for

Garanti og reklamasjon

Vi tilbyr leasingavtaler til flere av våre produkter. Fyll ut skjemaet, så vil en av våre ansatte ta kontakt med deg for videre behandling.

Oppgi ditt telefonnummer slik at vi enklere kan komme i kontakt med deg.
Lurer du på noe i henhold til avtalen? Bruk dette feltet